Pentru a va oferi servicii mai bune, utilizam cookies. Continuand sa utilizati site-ul nostru, acceptati si sunteti de acord cu Termenii, conditiile si Politica de confidentialitate.
Accepta

Intrebari despre retururi

Cum pot returna un produs?

Va rugam sa tineti cont ca toate toate produse Mamzelle.ro sunt personalizate si realizate la comandă, dupa specificatiile configurate de tine: culoare, tip de piele si toc, prin urmare clientul este pe deplin responsabil de imaginea produsului final.

Vă rugăm să rețineți că produsele realizate la comandă, dupa specificatiile cerute de consumator si personalizate in mod clar (culoare si tip de piele, toc, captuseala) nu pot fi returnate:

Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”;

Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) – “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: […] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar […].”.

Puteti returna doar produsele din sectiunea "Reduceri" (produsele din aceasta sectiune sunt pe stoc si nu implica personalizare din partea clientului), in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului (cumparatorului) sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Ce inseamna produs personalizat si executat la comanda?

Configurarea produselor se face exclusiv de catre dumneavoastra prin selectarea caracteristicilor produsului:

  • Marime;
  • Inaltime si tip de toc;
  • Culoare si tip de piele;
  • Captuseala.

ATENTIE! Mamzelle.ro nu are pe stoc aceste produse, le va executa in functie de selectia dumneavoastra.

Acest tip de comanda intra sub incidenta OUG 130/2000 art. 10 lit. c) si OUG 34/2014 art. 16 lit c).

Cum se stabileste inaltimea unui toc

Inaltimea tocului in numar de cm este stabilita la inaltimea pt marimea 37, dimensiunile acestuia cresc sau scad in mod natural cu 2-3 milimetrii in functie de marime. Pentru marimea 34 tocul va avea o inaltime mai mica iar pentru 40 o inaltime mai mare.

Pot returna un produs daca marimea este nepotrivita?

In cazul in care produsul nu ti se potriveste ca marime poate fi inlocuit cu un produs identic sau alt model, acest lucru este valabil o singura data.

In situatia in care comandati un produs din sectiunea "Reduceri" si marimea nu corespunde puteti opta pentru:

  • returnarea sumei sau schimbul cu un alt produs;
  • schimbarea cu o alta marime (noul produs se va executa la comanda in termenul prevazut produselor manufacturate pe cerinta clientului).
    ATENTIE! Un nou schimb de marime nu se va mai permite.

Pot returna un produs daca modelul nu se potriveste piciorului meu?

Pentru ca toate produsele sunt manufacturate la comanda, acestea nu se pot returna. In aceasta situatia puteti opta doar pentru schimbul de produs.

In cazul in care am primit un produs cu o configuratie gresita (alta piele decat cea selectata, alt toc decat cel selectat), pot opta pentru returul produsului?

Da, puteti opta atat pentru schimb cat si pentru retur.

Pot returna un produs din sectiunea REDUCERI?

Da, puteti returna un produs din sectiunea "Reduceri".

Ce se intampla in cazul in care un produs prezinta defecte de fabricatie?

Toate produsele sunt verificate exigent inainte de expediare. In cazul in care sesizezi un defect de fabricatie este necesar sa ne anuntati in termen de 3 zile pe adresa de mail contact@mamzelle.ro. Orice sesizare ce depaseste aceasta data este considerata expirata.

Defecte de fabricatie se refera la urmatoarele: toc rupt, talpa rupta sau dezlipita, piele rupta, patata, descusuta.

Nu sunt considerate defecte de fabricatie: marime nepotrivita, nervuri ale pielii. In unele cazuri, in special culoarea pielii intoarse poate migra usor la primele purtari. Captuseala folosita este 100% piele naturala in unele cazuri (negru, fuchsia) culoarea poate sa migreze usor.

Clientul are obligatia sa ne comunice eventualele particularitati ale piciorului in sectiunea "Observatii" (diferenta de marime stang/drept, picior lat sau picior ingust, mont).

ATENTIE! Necomunicare privind aceste particularitati aduce la nulitatea solicitarii de retur privind aceste aspecte.

ATENTIE! Latimea piciorului nu se poate invoca ca si defect de fabricatie.

Talpa folosita care culoarea bej mat, daca doriti o talpa de culoarea neagra(negru lucios) este necesar sa ne comunicati.

Captusela folosita este in mod normal este bej. Daca doriti o alta culoare este necesar sa ne comunicati.

Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, Mamzelle.ro (Mamzelle.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.


Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.


Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.


Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi..

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.