Pentru a va oferi servicii mai bune, utilizam cookies. Continuand sa utilizati site-ul nostru, acceptati si sunteti de acord cu Termenii, conditiile si Politica de confidentialitate.
Accepta

Va rugam sa tineti cont ca toate produse mamzelle sunt personalizate si realizate la comandă, dupa specificatiile configurate de tine: culoare, tip de piele si toc, prin urmare clientul este pe deplin responsabil de imaginea produsului final.

Configurarea produselor se face de catre dumneavoastra prin selectarea caracteristicilor produsului:

  1. Marime.
  2. Inaltime toc.
  3. Tip toc
  4. Culoare piele
  5. Tip piele
  6. Accesorii
  7. Captuseala

Vă rugăm să rețineți că produsele realizate la comandă, dupa specificatiile cerute de consumator si personalizate in mod clar (culoare si tip de piele, toc, captuseala) nu pot fi returnate:

Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”

Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) – “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: […] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar […].

Pagina produsului contine toate detaliile necesare comenzii. In cazul in care aveti nevoie de lamuriri in ceea ce priveste produsul va rugam sa ne contactati pe adresa de mail contact@mamzelle.ro

Puteti returna doar produsele din sectiunea "Reduceri" (produsele din aceasta sectiune sunt pe stoc si nu implica personalizare din partea clientului), in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului (cumparatorului) sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Pentru ca ne dorim sa fiți pe deplin mulțumită de produsele MAMZELLE, în unele cazuri, vom face modificări la același produs, dacă se va permite.

Echipa MAMZELLE va face tot posibilul sa rezolve solicitarea dumeavoastra.

Solicitarea se va face in scris la adresa de mail contact@mamzelle.ro, raspunsul la aceasta solicitare se va face in maxim 5 zile lucratoare.

MARIME NEPOTRIVITA

In cazul in care produsul nu ti se potriveste ca marime poate fi inlocuit cu un produs identic sau alt model.

Clientul are obligatia sa ne comunice eventualele particularitati ale piciorului in sectiunea "Observatii" (diferenta de marime stang/drept, picior lat sau picior ingust, mont).

ATENTIE! Necomunicare privind aceste particularitati aduce la nulitatea solicitarii de retur privind aceste aspecte.

Clientul va trimite un e-mail retur@mamzelle.ro prin care va specifica numarul comenzii, produsul achizitionat si marimea pe care o doreste, aceasta poate sa fie in plus sau in minus.

Clientul ne va trimite produsul, urmand ca noul produs sa fie trimis de catre mamzelle.ro dupa verificarea celui primit de la client.

Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, in avans, de client.

Adresa de retur:

Depozit: Popesti Leordeni Str Fermei nr 4 Ilfov

Fabrica: Bucuresti, Sos Viilor nr 56, Sector 5

ATENTIE! Returul pentru inlocuirea marimii este posibil o singura data.

Pentru aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor.

Daca doriti inlocuirea marimii va rugam sa ne anuntati in termen de 3 zile de la receptia produsului pe adresa de e-mail contact@mamzelle.ro.

Daca sesizarea privind marimea nepotrivita se va face dupa o perioada mai mare de 3 zile de la receptia produselor este considerata expirata.

In anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) si/sau OUG 34/2014 art. 16 lit. c).

ATENTIE! Retururile pentru marime nepotrivita nu se aplica produselor achizitionate din sectiunea “REDUCERI”. Totusi, in cazul care produsul nu va este potrivit ca si marime Echipa Mamzelle va incerca sa va schimbe produsul cu un altul dar tot din sectiunea “REDUCERI”.

In anumite cazuri in care se comanda un produs de pe stoc si marimea este nepotrivita puteti opta pentru:

  1. returnarea sumei sau schimbul cu un alt produs.
  2. schimbarea cu o alta marime (noul produs se va executa la comanda in termenul prevazut produselor manufacturate pe cerinta clientului).
    ATENTIE! Un nou schimb de marime nu se va mai permite.

In cazul in care mamzelle.ro nu va putea reface identic, in acest caz poate sa difere culoare pe care o are talpa sau culoarea pe care o are captuseala dar aspectul final este asemanator.

Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, in avans, de client.

ATENTIE!Nu se accepta retururile repetate pentru marime nepotrivita

DEFECTE DE FABRICATIE

Toate produsele sunt verificate exigent inainte de expediare. In cazul in care sesizezi un defect de fabricatie este necesar sa ne anuntati in termen de 3 zile pe adresa de mail contact@mamzelle.ro. Orice sesizare ce depaseste aceasta data este considerata expirata.

Defecte de fabricatie se refera la urmatoarele: toc rupt, talpa rupta sau dezlipita, piele rupta, patata, descusuta.

Nu sunt considerate defecte de fabricatie: marime nepotrivita, nervuri ale pielii. In unele cazuri, in special culoarea pielii intoarse poate migra usor la primele purtari. Captuseala folosita este 100% piele naturala in unele cazuri (negru, fuchsia) culoarea poate sa migreze usor.

Clientul are obligatia sa ne comunice eventualele particularitati ale piciorului in sectiunea "Observatii" (diferenta de marime stang/drept, picior lat sau picior ingust, mont).

ATENTIE! Necomunicare privind aceste particularitati aduce la nulitatea solicitarii de retur privind aceste aspecte.

ATENTIE! Latimea piciorului nu se poate invoca ca si defect de fabricatie.

Talpa folosita care culoarea bej mat, daca doriti o talpa de culoarea neagra (negru lucios) este necesar sa ne comunicati.

Captusela folosita este in mod normal este bej. Daca doriti o alta culoare este necesar sa ne comunicati.

PROCEDURA DE RETURNARE

Daca doresti sa schimbi sau sa returnezi un produs este necesar sa ne comunici explicit aceasta intentie. Orice solicitare de aceasta natura se va trimite EXCLUSIV pe e-mail (contact@mamzelle.ro).

ATENTIE! Solicitarea se va face exclusiv prin e-mail (contact@mamzelle.ro), Facebook, Whatsapp, mesaje sau convorbiri telefonice sunt excluse de la aceasta procedura.

ATENTIE! Termenul este de 3 zile de la receptia produsului.

Un reprezentant Mamzelle va va trimite toate detaliile privind solutionarea returului si vom face tot ce este posibil pentru a fii pe deplin multumita.

Toate taxele privind returul sunt suportate integral de catre client.

Produsele se pot returna numai daca sunt starea lor originala, nu prezinta deteriorari datorate unei utilizari, daca sunt insotite de ambalajul original, precum si de documentele primite in cutie. NU VOM PRIMI INCALTAMINTE CU URME DE UZURA. Va sfatuim sa probati incaltamintea pe covor pentru a evita aparitia urmelor pe talpa.

Puteti returna doar produsele din sectiunea "Reduceri" (produsele din aceasta sectiune sunt pe stoc si nu implica personalizare din partea clientului), in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului (cumparatorului) sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

ATENTIE! Nu acceptam:

  • Pachete cu plata ramburs.
  • Pachete al caror expeditor nu poate fi identificat.
  • Nu ne facem responsabili pentru pachetele piedute sau deteriorate la transport.
  • Nu ridicam colete de la Posta Romana.

RETURNAREA BANILOR

Din momentul in care coletul returnat a ajuns la noi, www.mamzelle.ro se obliga sa returneze prin transfer bancar contravaloarea produselor in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii si validarii returului; in aceasta contravaloare nu sunt incluse taxele pentru transportul produselor returnate si nici comisionele bancare (3,6lei).

In cazul in care ati beneficiat de Transport Gratuit si doriti sa returnati produsul cumparat din suma returnata se vor opri urmatoarele sume: comisionele bancare (2.5lei), taxele pentru transportul tur-retur.

Returnari

Dacă doriți să returnați ceva, vă rugăm să utilizați următorii pași pentru a returna produsele Mamzelle:

  1. Este necesar sa ne trimiteti un mail cu intentia de a returna si motivul returului. ATENTIE! Nu primim colete fara anuntarea prealabila pe adresa de mail (contact@mamzelle.ro). In cazul in care formularul de retur nu e in cutie va rugam sa il solicitati pe (contact@mamzelle.ro).
  2. Completati Formularul de retur şi completaţi motivul returului.
  3. Introduceţi produsele pe care doriţi să le returnaţi, împreună cu Formularul de retur în cutia în care a ajuns comanda dumneavoastră. Vă rugăm să reţineţi că Formularul de retur trebuie să însoţească întotdeauna bunurile returnate. Va rugam sa ambalati cu grija cutia in care v-au fost livrate produsele.
  4. Costul pentru retur se va suporta de catre client.
  5. După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la depozitul nostru, vă vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirmă recepționarea coletului.
Motive pentru refuzarea coletelor returnate:
1.depasirea perioadei de retur (14 zile de la primirea coletului);
2. ambalajul deteriorat;
3. ambalarea necorespunzatoare a produsului;
4 urme de purtare/ produse deteriorate;
5. trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit).
IMPORTANT! In cazul in care deteriorati cutia prin lipirea directa a awb-ului, fara a proteja ambalajul produselor se va percepe o taxa de 10 lei, contravaloarea ambalajului.

Pentru a putea face rambursarea, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

  • numele titularului contului Iban furnizat să fie același cu numele din factura fiscala

Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 2 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.