RETURURI

 

Va rugam sa tineti cont ca toate PRODUSE MAMZELLE SUNT PERSONALIZATE SI SUNT REALIZATE LA COMANDĂ, dupa specificatiile configurate de tine: culoare, tip de piele si toc, prin urmare clientul este pe deplin responsabil de imaginea produsului final.

Configurarea produselor se face de catre dumneavoastra prin selectarea caracteristicilor produsului:

  1. Marime.
  2. Inaltime toc.
  3. Tip toc
  4. Culoare piele
  5. Tip piele
  6. Accesorii
  7. Captuseala

 Vă rugăm să rețineți că produsele realizate la comandă, dupa specificatiile cerute de consumator si personalizate in mod clar (culoare si tip de piele, toc, captuseala) nu pot fi returnate:

Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”

Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) – “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: […] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar […].


Pagina produsului contine toate detaliile necesare comenzii. In cazul in care aveti nevoie de lamuriri in ceea ce priveste produsul va rugam sa ne contactati pe adresa de mail contactmamzelle@gmail.com


Puteti returna doar produsele din sectiunea "Reduceri"  sau "Lichidare de stoc" (produsele din aceasta sectiune sunt pe stoc si nu implica personalizare din partea clientului), in termen de 10 zile lucratoare, sau 14 zile calendaristice fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului (cumparatorului) sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Procedura pentru produsele din sectiunea "Reduceri"  sau "Lichidare de stoc"

Clientul trimite un mail cu contul IBAN, numarul facturii si numele din comanda. Nu este nevoie de un raspuns din partea www.mamzelle.ro iar comanda se trimite la adresa din factura, atata timp cat se respecta termenul de 14 zile.

Produsul nu trebuie sa fie purtat, sa nu prezinte urme de uzura pe talpa.

Atentie! Returul trebuie sa ajunga la STAR RAL SRL in termen de 14 zile. Depasirea acestui termen indiferent de motiv duce la refuzul returului.


Pentru ca ne dorim sa fiți pe deplin mulțumită de produsele MAMZELLE, în unele cazuri, vom face modificări la același produs, dacă se va permite.

Echipa MAMZELLE va face tot posibilul sa rezolve solicitarea dumeavoastra. 

Solicitarea se va face in scris la adresa de mail contactmamzelle@gmail.com, raspunsul la aceasta solicitare se va face in maxim 5 zile lucratoare.

Culoare

Facem toate demersurile pentru afisarea reala si corecta a imaginilor si informatiilor de mai sus, totusi, in functie de calibrarea si rezolutia monitorului tau, aceste informatii pot fi diferite fata de original.

Daca aveti o nelamurire asupra culorii va rugam sa ne triimiteti un mail la  contactmamzelle@gmail.com prin care ne cereti pozele cu nuanta dorita.

In cazul in care nu exista o solicitare de acest gen vom considera ca nunata prezentata pe site este acceptata de catre dumneavoastra.


MARIME NEPOTRIVITA

In cazul in care produsul nu ti se potriveste ca marime poate fi inlocuit cu un produs identic sau alt model.

Clientul are obligatia sa ne comunice eventualele particularitati ale piciorului in sectiunea "Observatii" (diferenta de marime stang/drept, picior lat sau picior ingust, mont).

Atentie! Necomunicare privind aceste particularitati aduce la nulitatea solicitarii de retur privind aceste aspecte.

Clientul va trimite un e-mail contactmamzelle@gmail.com prin care va specifica numarul comenzii, produsul achizitionat si marimea pe care o doreste, aceasta poate sa fie in plus sau in minus.

Clientul ne va trimite produsul, urmand ca noul produs sa fie trimis de catre mamzelle.ro dupa verificarea celui primit de la client.

Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, in avans, de client.


ATENTIE! Returul pentru inlocuirea marimii este posibil o singura data.


Pentru aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor.


Daca doriti inlocuirea marimii va rugam sa ne anuntati in termen de 3 zile de la receptia produsului pe adresa de e-mail contactmamzelle@gmail.com.

Daca sesizarea privind marimea nepotrivita se va face dupa o perioada mai mare de 3 zile de la receptia produselor este considerata expirata.

In anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) si/sau OUG 34/2014 art. 16 lit. c).


ATENTIE! Retururile pentru marime nepotrivita nu se aplica produselor achizitionate din sectiunea “REDUCERI”. Totusi, in cazul care produsul nu va este potrivit ca si marime Echipa MAMZELLE va incerca sa va schimbe produsul cu un altul dar tot din sectiunea “REDUCERI”.

In anumite cazuri in care se comanda un produs de pe stoc si marimea este nepotrivita puteti opta pentru:

1. returnarea sumei sau schimbul cu un alt produs.

2. schimbarea cu o alta marime (noul produs se va executa la comanda in termenul prevazut produselor manufacturate pe cerinta clientului). Atentie! Un nou schimb de marime nu se va mai permite.

In cazul in care mamzelle.ro nu va putea reface identic, in acest caz poate sa difere culoare pe care o are talpa sau culoarea pe care o are captuseala dar aspectul final este asemanator.


Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, in avans, de client.


ATENTIE! Nu se accepta retururile repetate pentru marime nepotrivita


DEFECTE DE FABRICATIE

Toate produsele sunt verificate exigent inainte de expediare. In cazul in care sesizezi un defect de fabricatie este necesar sa ne anuntati in termen de 3 zile pe adresa de mail contactmamzelle@gmail.com. Orice sesizare ce depaseste aceasta data este considerata expirata.

Defecte de fabricatie se refera la urmatoarele:  toc rupt, talpa rupta sau dezlipita, piele rupta, descusuta.

Nu sunt considerate defecte de fabricatie: marime nepotrivita, nervuri ale pielii. In unele cazuri, in special culoarea pielii intoarse poate migra usor la primele purtari. Captuseala folosita este 100% piele naturala in unele cazuri (negru, fuchsia) culoarea poate sa migreze usor.

Clientul are obligatia sa ne comunice eventualele particularitati ale piciorului in sectiunea "Observatii" (diferenta de marime stang/drept, picior lat sau picior ingust, mont).

Atentie! Necomunicare privind aceste particularitati aduce la nulitatea solicitarii de retur privind aceste aspecte.

 Atentie! Latimea piciorului nu se poate invoca ca si defect de fabricatie.

Talpa folosita care culoarea bej mat, daca doriti o talpa de culoarea neagra (negru lucios) este necesar sa ne comunicati.

Captusela folosita este in mod normal este bej. Daca doriti o alta culoare este necesar sa ne comunicati.


PROCEDURA DE RETURNARE

Daca doresti sa schimbi sau sa returnezi un produs este necesar sa ne comunici explicit aceasta intentie. Orice solicitare de aceasta natura se va trimite EXCLUSIV pe e-mail (contactmamzelle@gmail.com).

Pentru produsele executate la comanda este nevoie de raspunsul explicit al www.mamzelle.ro in legatura cu acest aspect

Pentru produsele din sectiunea "REDUCERI" si "LICHIDARE DE STOC" nu este nevoie de raspunsul www.mamzelle.ro atata timp cat este in temenul celor 14 zile.


Atentie! Solicitarea se va face exclusiv prin e-mail (contactmamzelle@gmail.com), sectiuni ale site-ului (informatii sau raporteaza o problema), Facebook, Whatsapp, mesaje sau convorbiri telefonice sunt excluse de la aceasta procedura.


ATENTIE! Termenul este de 3 zile de la receptia produsului.


Toate taxele privind returul sunt suportate integral de catre client.

Produsele se pot returna numai daca sunt starea lor originala, nu prezinta deteriorari datorate unei utilizari, daca sunt insotite de ambalajul original, precum si de documentele primite in cutie. NU VOM PRIMI INCALTAMINTE CU URME DE UZURA. Va sfatuim sa probati incaltamintea pe covor pentru a evita aparitia urmelor pe talpa.

Puteti returna doar produsele din sectiunea "Reduceri" (produsele din aceasta sectiune sunt pe stoc si nu implica personalizare din partea clientului), in termen de 10 zile lucratoare sau 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului (cumparatorului) sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.


ATENTIE! Nu acceptam:

  • Pachete cu plata ramburs.
  • Pachete al caror expeditor nu poate fi identificat.
  • Nu ne facem responsabili pentru pachetele piedute sau deteriorate la transport.
  • Nu ridicam colete de la Posta Romana.

 

RETURNAREA BANILOR

Din momentul in care coletul returnat a ajuns la noi, www.mamzelle.ro se obliga sa returneze prin transfer bancar contravaloarea produselor in termen de 10 zile lucratoare/ 14 zile calendaristice de la data primirii si validarii returului; in aceasta contravaloare nu sunt incluse taxele pentru transportul produselor returnate si nici comisionele bancare (3,6lei).

In cazul in care ati beneficiat de Transport Special si doriti sa returnati produsul cumparat din suma returnata se vor opri urmatoarele sume: comisionele bancare (3,6lei), taxele pentru transportul tur-retur.


 

Returnari

Dacă doriți să returnați ceva, vă rugăm să utilizați următorii pași pentru a returna produsele Mamzelle:

1. Este necesar sa ne trimiteti un mail cu intentia de a returna si motivul returului. Atentie! Nu primim colete fara anuntarea prealabila pe adresa de mail (contactmamzelle@gmail.com). 

2. Completati Formularul de retur şi completaţi motivul returului sau ne trimiteti un mail pe contactmamzelle@gmail.com cu numele dumeavoastra, numarul facturii si contul dumeavoastra IBAN

3. Introduceţi produsele pe care doriţi să le returnaţi în cutia în care a ajuns comanda dumneavoastră. Va rugam sa ambalati cu grija cutia in care v-au fost livrate produsele.


Costul pentru retur se va suporta de catre client.

După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la depozitul nostru, vă vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirmă recepționarea coletului.

Pentru a putea face rambursarea, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

  • numele titularului contului Iban furnizat să fie același cu numele din factura fiscala